فهرست مطالب

مسیرهای هک اینستاگرام

مقدمه :

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که وجود داره مخصوصا در جامعه فارسی اینه : آقا من چطوری آقا من چطوری اینستاگرام ....... هک کنم؟؟؟ یا شما میتونی اینستاگرام ...... برام هک کنی؟ هزینش هرچقدر باشه پرداخت میکنم |: . در درجه اول این کار به هیج عنوان و تحت هیچ شرایطی اخلاقی نیست ، همونطور که خود شما که داری این مطلب و میخونی دوست نداری کسی وارد حریم شخصیت یشه ، ولی در این مطلب من حق مطلب و ادا میکنم و هرآنچه که شما برای هک اینستاگرام نیاز داشته باشید و بهتون میگم. همونطور که مشخصه اینستاگرام یک پلتفرم تحت وبه که یک نرم افزار به عنوان رابط کاربری برای سیستم عامل‌های مختلف ارائه کرده که برای ثبت نام و ورود به اکانت یک پروسه مشخص نیاز به طی شدن داره ، حالا ما میخوایم از ابعاد محتلف این پلتفرم و بررسی کنیم و راه های نفوذ و پیدا کنیم ( البته که برای تبدیل به یک هکر حرفه‌ای شدن شما نیاز داری تا دوره‌های هک و امنیت حرفه‌ای بگذرونی و کتاب‌های حرفه‌ای بخونی ) . قبل از خوندن مسیرها بدون که روش های پسورد لیست و پروکسی لیست دیگه کار نمیکنه پس من تو این محتوا حرفی ازش نمیزنم.

مسیر های هک :

مسیر اول :

یکی از سر راست ترین و سریع ترین راه های هک اکانت های مثل اینستاگرام که برای اهراز حویت وابسته به نام کاربری و پسورد هستش استفاده از صفحات فیشینگه که ابزارهای زیادی ازش اومده که برای شما به صورت حاظر و آماده صفحه فیشینگ میسازه که قبلا ویدئو مربوط بهش و داخل یوتیوب گذاشتم ، البته که صفحه فیشینگ خالی هیچ کمکی به شما نمیکنه و برای اینکه بتونید از این صفحه استفاده کنید نیاز به یک مهندسی اجتماعی حرفه‌ای دارید شما در این مهندسی اجتماعی با استفاده از اطلاعاتی که از قربانی به دست میارید باید به شکل کاملا ناشناس صفحه فیشینگ خودتون تحت یک عنوان جعلی به شخص قربانی برسونید تا اون شخص براساس سناریو پیاده سازی شده شما روی لینک کلیک کنه و اطلاعات وارد کنه تا شما در سمت دیگه این اطلاعات و به دست بیارید البته با پیشرفت ابزار های تست نفوذ مشکل دور زدن تایید دو مرحله ای نیز حل شده و اکر پیج مورد نظر نیاز به تایید دو مرحله ای داشته باشه ابزار های به صورت اتوماتیک شروع به ساخت این صفحه میکنند و در نهایت شما به پسورد و کد تایید خواهید رسید.

مسیر دوم :

یکی دیگه از راه هایی که برای هک انواع اکانت‌ها و دزدیدن اطلاعات به کار میره ساخت و انتشار بدافزاره که خب نسبت به روش قبلی دانش فنی بالاتری نیاز داره و شما باید تا حد نسبتا خوبی علم هک و امنیت و داشته باشید ( این علم تقریبا پایه و کافی و میتونید در دوره هکر صفر به دست بیارید و دانش فنی و پایه‌ای حودتون در بحث هک و امنیت ارتقا بدید ) شما با ساخت و ارسال مستقیم و یا غیر مستقیم ویروس به شخص قربانی (در صورت نصب و یا کلیک بر روی لینک ) در سمت خود اطلاعات مختلفی از سیستم قربانی خود دریافت میکنید ، این بدافزار بر اساس سطح دسترسی ایجاد شده امکان ارسال و دریافت اطلاعات مختلف را خواهد داشت از جمله اسکرین شات و یا دکمه‌های فشرده شده در کیبورد واقعی و یا مجازی ( در این بدافزار شما تنها نیاز به پاک کردن دیتاهای اینستاگرام قربانی  و دربافت دکمه‌های کیبرد فشرده شده پس از آن دارید که در زمان لاگین مجدد استفاده میشود). البته که این بد افزار خود نیز نیاز به یکسری پروتکل  امنیتی برای شناخته نشدن توسط قربانی و سیستم های امنیتی گوشی را دارد.

مسیر سوم :

سخت ترین و عجیب ترین مسیر برای هک که به راحتی قابل انجام و پیاده سازی نمیباشد کشف باگ امنیتی در سمت سرور و سایت اصلی اینستاگرام یا دیتابیس پایه میباشد که در صورت بروز چنین خطایی از سمت اینستاگرام مطمئنن باگ هانتر های دنیا در حالت نیم خیز برای شکار باگ هستند ، ولی اگر شانس با شما یار باشد و سواد فنی شما در بحث تست نفوذ در سطح کشف چنین باگی قوی باشد مطمئنن شما به دریای بیکرانی از نام کاربری ها و پسورد های هش شده روبرو هستید که اگر همچنان به فکر هک کردن پیج قربانی خود باشید ( پیج دوست دختر و دوست پسرو .....) میتوانید از بین این اطلاعات به نتیجه برسید.

مسیر چهارم و اخرین مسیر :

یکی از راه های کم دردسر و بی سرو صدا داشتن یک پسورد لیست قوی از اطلاعات قوی میباشد ( همونطور که اول مقاله گفتم روش پسورد لیست و پروکسی لیست منسوخ شده به دلیل محدودیت تست پسورد بر روی اکانت ولی اگر شما یک پسورد لیست قوی با حداکثر 10 پسورد داشته باشید که از اطلاعات درجه یکی به دست اومده باشه احتمال باز شدن پسورد به شدت بالا خواهد رفت مخصوصا اگر شما به پسورد های معروف و مورد استفاده زیاد قربانی خود تسلطی داشته باشید و یا از قبل در یاد داشته باشید در این مرحله مورد استفاده خواهد بود

در آخر :

راه های زیادی برای ورود به اکانت های اینستاگرامی وجود نداره ولی در این مقاله من ممکن ترین و بهترین راه های انجام این کار و جمع کردن تا یک جواب کامل باشه برای تمام افراد علاقه مند به این پروسه و انجام این تست نفوذ    

دیدگاهتان را بنویسید

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.